Parkeren

Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar zelf vind ik 1 van de grootste problemen van parkeren het gedoe met die meters: ze werken allemaal anders; bij sommige moet je je kenteken (wat ik nooit uit mijn hoofd weet) invullen; heb je een zak met kleingeld dan kun je alleen met chipknip betalen (hoewel ik begreep dat die er binnenkort helemaal uit gaat); heb je alleen een chipknip dan kun je alleen met muntjes betalen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA frustratie alom.

Vorig jaar kwam ik Parkmobile tegen: parkeren via je telefoon.

Enigszins sceptisch ben ik het gaan proberen en wat denk je: werkt formidabel! Alleen weten wat het zone nummer is waar je geparkeerd staat (wat je telefoon je meestal al verteld) en alles via je telefoon regelen. Heerlijk; geen gedoe met kleingeld of chipknip; niet meer naar de meter hoeven lopen door de regen en in de rij gaan staan omdat iemand voor je uren bezig is met het regelen van zijn/haar kaartje. Woehoeeeeee. Ik gebruik het nu ruim een jaar en kan het je van harte aanbevelen!

Ik zou zeggen: meld je aan en probeer het. En als je dat nou via deze link doet, dan krijg ik nog wat parkeertegoed ook…. 😉

pm3

Plaats een reactie