The Fat Lady Sings

The fat lady sings; its over.....

The fat lady sings; it's over.....

Al tijden zit ik tegen het bloggen aan te hikken.

Er gebeurt genoeg: films, voorstellingen, musea, reisje naar Londen met het koor, breiwerkjes die eindelijk af zijn (sokken, sjaal), tuin is (vooral door Wolf, maar dit weekend ook door mij) stevig onder handen genomen, mooie foto’s gemaakt en ga zo maar door. Maar op één of andere manier lukt het bloggen niet. Ik wil het te netjes doen (bijvoorbeeld foto’s erbij) en alles netjes in volgorde: als ik over ‘The Reader’ ga vertellen; waarom dan niet over ‘The Boy in the Striped Pyjama’ die ook erg goed was?

Nee, als ik het doe, wil ik het goed doen en dat komt er niet van.

Wat nu dan? Twitteren? Misschien wel. Heb me vanmorgen aangemeld omdat ik een paar vrienden wil volgen en misschien slaat het wel aan. Lekker kort: sms’je en klaar. En wie weet komt dan binnenkort toch nog die Iphone waarmee ik ‘live’ dingen kan versturen….

Op twitter ben ik hier te vinden: http://twitter.com/E_mile

Dank dat je me al die tijd gevolgd hebt en mocht ik toch weer gaan beginnen met bloggen, dan laat ik dat weten (als ik weet dat je me volgde natuurlijk).

Tot ziens en bedankt voor de vis!!

2 Reacties so far »

  1. 1

    maupi said,

    hey, jammer, geen berichten meer over films e.d. maar als je geen zin hebt, heb je geen zin.
    dus nu jij ook al aan het twitteren. zou ik dan toch ….

  2. 2

    yvonnep said,

    Nou ja, op Twitter hebben we elkaar al gevonden. Ach, voor de grotere dingen met foto’s blijf ik het doen, want leuk. En zolang ik het leuk vind… als jij het niet meer leuk vindt, geef ik je groot gelijk.


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

