update hardlopen

gelijk ook maar even een update over het hardlopen: Dat doe ik inderdaad nog steeds (en vind het nog leuk ook!) Helaas eind vorig jaar een tijdje uit de running (haahahha) geweest met een zware bronchitis (dan heb ik echt geen lucht om te gaan rennen) en omdat ik plat heb gelegen met m’n rug, maar daarna ben ik weer vol goede moed gaan trainen…..

Momenteel zit ik qua trainingsrondjes op zo’n 7 kilometer achter elkaar en ik heb mij een paar dagen geleden opgegeven voor de Nike City Run in Hilversum op 19 April. Daar zal ik de 10 kilometer gaan lopen! Best een eind, maar wel een mooi doel om voor te trainen!

gelijk nog maar eens naar de foto’s van afgelopen jaar gekeken; toen ik de 5 kilometer heb gelopen….

1 Response so far »


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

